1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy Regulamin określa warunki sprzedaży produktów za pośrednictwem Sklepu internetowego IRART działającego w domenie irart.com.pl
1.2. Sklep internetowy irart.com.pl prowadzony jest przez firmę
IRART Krzysztof Kopeć
Stawowa 14
55-114 Ligota Piękna
NIP: 8341787525
REGON: 360720445
1.3. Zamówienia w Sklepie mogą składać pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
1.4. Osoby składające zamówienia, o których mowa powyżej (dalej: Klienci), to osoby fizyczne składające zamówienia i zawierające umowę sprzedaży w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową (dalej: Konsumenci) oraz inne podmioty (Klienci biznesowi).
2. Składanie zamówień
2.1 Do złożenia zamówienia wymagane jest posiadanie konta zarejestrowanego w Sklepie irart.com.pl lub skorzystanie z opcji „Zakupy bez rejestracji”
2.2. Klient składający zamówienie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając produkt oraz dodaje go do Koszyka. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w Koszyku sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie za pomocą dostępnego formularza zamówienia, wybierając następnie na stronie Sklepu przycisk „Potwierdzam zakup”. Każdorazowo przed złożeniem zamówienia, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany produkt, dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
2.3. Podczas składania zamówienia w Sklepie Internetowym Klient podaje dobrowolnie następujące swoje dane osobowe: imię i nazwisko (ewentualnie nazwę firmy oraz imię i nazwisko osoby działającej w imieniu firmy, a także numer NIP), dokładny adres, adres email oraz numer telefonu kontaktowego, ewentualnie inny adres dla dostawy. Klient oświadcza, iż wskazane wyżej dane są prawidłowe. Podanie wskazanych wyżej danych jest niezbędne w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy.
2.4. Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. W tej wiadomości znajdują się m.in.: liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem; koszty dostawy i ewentualnie koszty wybranego sposobu płatności; przewidywany termin realizacji zamówienia.
2.5. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
2.5.1. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia
2.5.2. w przypadku zamówień płatnych z góry - w chwili uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
2.6. Czas realizacji zamówienia jest podany przy każdym produkcie. Za czas realizacji zamówienia rozumie się czas od rozpoczęcia realizacji zamówienia do momentu wydania zamówienia firmie transportowej realizującej Dostawę zgodnie z zamówieniem Klienta. Sklep nie ma wpływu na czas trwania Dostawy.
3. Płatności
3.1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
3.1.1. z góry przelewem bankowym na konto Sklepu: 74 1870 1045 2078 1027 5486 0001;
3.1.2. z góry kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
3.1.3. z góry szybkim przelewem elektronicznym. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Blue Media S.A.
3.2. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie 5 dni roboczych, Sklep ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności, Sklep prześle Klientowi oświadczenie o anulowaniu zamówienia.
4. Dostawa
4.1. Zakres terytorialny dostaw zamówienia obejmuje terytorium Polski.
4.2. Koszty oraz sposoby dostawy określone są cenniku dostępnym w zakładce „Koszty dostawy”
5. Reklamacje
5.1. W razie niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów Klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail sklep@irart.com.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
5.2. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
5.3. W przypadku konieczności zwrotu towaru do Sklepu Klient jest zobowiązany odesłać reklamowany produkt na swój koszt na adres Sklepu. W przypadku uznania reklamacji za zasadną powyższe koszty zostaną zwrócone Klientowi.
5.4. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu wydania produktu.
6. Zwroty
6.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
6.2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@irart.com.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, itp.), a następnie zwrócić towar w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu na adres Sklepu zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
6.3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje Klientowi zwrot pełnej kwoty zamówienia w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane przez Klienta konto bankowe). W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
6.4. Koszty zwrotu towaru (dostarczenia go do siedziby Sklepu) są ponoszone przez Klienta.
6.5. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
6.6. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem albo Przedsiębiorcą Indywidualnym w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. o długości zmienionej względem oryginalnego produktu, zawierająca dodatkowe elementy zmienione na życzenie Klienta itp.)
7. Ochrona danych osobowych
7.1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w zakładce Polityka prywatności.
8. Regulamin promocji Black Friday
8.1. Promocja wprowadza progi rabatowe zmniejszające kwotę do zapłaty w zależności od wartości produktów umieszczonych w koszyku.
8.2. Po dodaniu do koszyka produktów o łącznej wartości minimum 200,00 zł, wartość produktów zostanie obniżona o 10%.
8.3. Po dodaniu do koszyka produktów o łącznej wartości minimum 1000,00 zł, wartość produktów zostanie obniżona o 15%.
8.4. W przypadku zwrotu przez klienta produktu zakupionego w promocyjnej cenie, klientowi zostanie zwrócona faktycznie zapłacona kwota.
8.5. W przypadku zwrotu części zamówienia objętego promocją, pozostała wartość zamówienia zostanie ponownie przeliczona. Jeżeli wartość niezwróconych produktów spadnie poniżej wyznaczonego progu rabatowego, przyznany rabat zostanie anulowany lub pomniejszony, a klient otrzyma zwrot za produkt pomniejszony o wartość utraconego rabatu.
8.6. Promocja trwa w dniach 29.11.2024-08.12.2024.