Zwroty i reklamacje

Zwroty

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.

2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@irart.com.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, itp.), a następnie zwrócić towar w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu na adres Sklepu zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.

3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje Klientowi zwrot pełnej kwoty zamówienia w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane przez Klienta konto bankowe). W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

4. Koszty zwrotu towaru (dostarczenia go do siedziby Sklepu) są ponoszone przez Klienta.

5. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

6. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem albo Przedsiębiorcą Indywidualnym w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. o długości zmienionej względem oryginalnego produktu, zawierająca dodatkowe elementy zmienione na życzenie Klienta itp.)

 

Reklamacje

1. W razie niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów Klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail sklep@irart.com.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.

2. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.

3. W przypadku konieczności zwrotu towaru do Sklepu Klient jest zobowiązany odesłać reklamowany produkt na swój koszt na adres Sklepu. W przypadku uznania reklamacji za zasadną powyższe koszty zostaną zwrócone Klientowi.

4. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu wydania produktu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl